Календар подій

 
 
1
4
5
8
11
12
20
25
26
29
31
 
 

Соціальна реклама: від ідеї до реалізації

17.03.2017

Херсонська обласна бібліотека для юнацтва ім. Б.Лавреньова  разом з Центром дитячої та юнацької творчості реалізує екопроект «Херсон – місто європейське». Нещодавно у книгозбірні для гуртківців ЦДЮТ проведені майстер-клас «Екологічна  соціальна реклама: основи дизайну» та медіаурок «Створення соціальної реклами комп’ютерними засобами».

Заходи за участю фахівців Інтернет-центру бібліотеки та ЦДЮТ розкрили школярам сутність  реклами,  акцентуючи увагу на завданнях соціальної реклами зокрема. Більш детально  зупинились  на дизайні таких видів реклами,  як зовнішня  та відеореклама. Молодь дізналася про правила застосування тих чи інших шрифтів, з’ясували, що при створенні реклами необхідно враховувати психологію кольору.

Розкриваючи особливості створення відеореклами, фахівці Інтернет-центру дослідили всі етапи створення відео,  зосередили увагу учнів саме на  початковому етапі. У результаті школярі разом з викладачами ЦДЮТ, розділившись на три команди,  написали власний режисерський сценарій.  Далі кожна команда захищала свою роботу та гідно сприймала критику своїх опонентів.

Наприкінці заходу вихованці ЦДЮТ отримали готовий до роботи сценарій відеореклами. Сподіваємось, що ми її  невдовзі побачимо.

X