Календар подій

 
 
1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
17
18
19
23
24
25
26
27
28
 
 

«Веселкове дитинство»

29.05.2013

Напередодні Міжнародного дня захисту дітей в Херсонській обласній бібліотеці для  юнацтва ім. Б.Лавреньова почав діяти інтерактивний майданчик «Веселкове дитинство». Зранку в книгозбірню завітали учні Херсонського обласного ліцею і були здивовані незвичайним прийомом: звучала весела музика, на порозі їх зустрічали книжкові феї, у повітрі літали райдужні бульбашки.

Бібліотекарі підготували для ліцеїстів цікаву пізнавально-розважальну програму, в якій знайшлося місце для музики, ігор, конкурсів, уроку графіті і навіть бібліотечного квесту.

У читальній залі  підлітки стали учасниками музичного рингу «Рок-балади – музика на всі часи», на якому «змагалися» монстри року минулого століття і рок-кумири ХХІ століття. Юнацька аудиторія, звичайно, краще знає і сприймає творчість таких рок-груп, як Linkin Park, Muse, The 30 seconds to Mars. Проте потужні хіти від Scorpions, Queen  та  Nazareth не залишили нікого байдужим.

Для проведення бібліотечного квесту  ліцеїсти розділилися на чотири  команди, що мандрували імпровізованим «Книжковим містом», на яке тимчасово перетворилася книгозбірня. Загалом маршрутів було чотири – «Круті повороти», «Велика прірва», «Остання надія», «Темний провулок» –  і проходили вони через вісім відділів бібліотеки.

Квест як раз і мав на меті у веселій ігровій формі познайомити підлітків зі структурою книгозбірні, її фондами та інформаційними ресурсами. У подорожі площами, вулицями, бульварами, проспектами, провулками «Книжкового міста»  кожну команду супроводжували  гіди, які робили невеликі інформаційні зупинки.

Маршрути були не складні, але на деяких вулицях, провулках та закутках було дуже темно, траплялися «прірви» та круті підйоми. Проте,  на шляху були  і приємні моменти у вигляді призів та  солодких  несподіванок. Ліцеїсти настільки захопилися пошуковими завданнями, що гідам іноді доводилося наздоганяти їх. Всі команди успішно впоралися  з завданнями та  «неушкоджені»  вчасно потрапили до кінцевого пункту. Найактивніші квестери отримали медалі та сувенірні бонуси, а всі команди –  солодкі подарунки.

На інтерактивному майданчику відбулася і апробація власної творчої знахідки працівників бібліотеки – рекламної гри  «Букмаркет».  Заздалегідь діти розподілилися на чотири команди, що стали рекламними агенціями. Керуючись девізом «Реклама – рушій торгівлі», кожна з «агенцій» мала так прорекламувати певну книжку, щоб інші учасники гри захотіли її «купити». Для цього необхідно було підготувати рекламний «ролик» у будь-якому жанрі та сенкан на образ одного з головних героїв.

Завдання виявилось непростим, а час доволі обмеженим, тож кожна агенція взялась за справу. У пригоді стали і набори аксесуарів, і невеличкі підказки, «випадково» знайдені у книжках, і підтримка книжкових фей. Для початку діти обрали назви для своїх агенцій і розподілили обов’язки, а потім почалося! Кожен юний «рекламіст» мав виявити знання літератури і мови, творчі здібності і вміння працювати в команді.

Гра пройшла у веселій та невимушеній обстановці, а її родзинкою  стало перевтілення дітей у головних героїв. Бажаючи якнайкраще представити свою книгу,  команди демонструвала креативний підхід, сценічні таланти і обізнаність у літературі. Переможців у цій грі не визначали, проте головною нагородою для всіх учасників став гарний настрій і невеличкі солодкі подарунки.

 

Активною і веселою розминкою між різними заходами для ліцеїстів (і бібліотекарів також) став конкурс повітряних кульок, який пройшов на вулиці перед книгозбірнею.

X