ПОПУЛЯРНІ ПИТАННЯ
Як записатися до бібліотеки?
Запис користувачів до бібліотеки здійснюється у відділі обліку користувачів.
Для запису до бібліотеки необхідно:
• пред’явити паспорт або документ, що його замінює (з позначкою реєстрації місця проживання);
• надати працівнику відомості, необхідні для заповнення картки реєстрації читача як в письмовому так і в електронному вигляді.
Запис до бібліотеки неповнолітніх осіб здійснюється на підставі документа, який пред’являють їх батьки, установи або особи, під наглядом яких вони перебувають.
Як оформити читацький квиток?
Оформлення постійного/одноразового читацького квитка та виготовлення його дублікатів здійснюється працівником відділу обліку користувачів.
Для оформлення читацького квитка необхідно:
• пред`явити працівнику відділу паспорт або документ, що його замінює;
• оплатити вартість оформлення у розмірі, встановленому наказом бібліотеки.
Який термін дії читацького квитка?
Користувачі можуть оформити такі читацькі квитки:
• річні – строком на один календарний рік (діють з 01 січня до 31 грудня поточного року);
• одноразові – діють один день для користування фондами всіх залів (окрім відділу абонемента).
Скільки коштує читацький квиток у 2018 році?
Оформлення обліково-реєстраційних документів, в т. ч читацьких квитків – платна послуга бібліотеки. Вартість сплачується готівкою у відділі обліку користувачів та зараховуються на поточний рахунок позабюджетних коштів бібліотеки.
Вартість оформлення річних обліково-реєстраційних документів становить:
10 грн. – для всіх вікових категорій користувачів.
5 грн. – одноразовий читацький квиток.
10 грн. – дублікат
Що робити у разі втрати читацького квитка?
Зверніться до працівника відділу обліку користувачів та оформіть його дублікат. Вартість послуги у 2018 році становить – 10 грн.
Для яких категорій існують пільги на послугу оформлення реєстраційних документів?
Звільняються від оплати:
• учасники Великої Вітчизняної війни і прирівняні до них категорії громадян,
• воїни-інтернаціоналісти,
• ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС,
• підлітки-інваліди дитинства,
• діти-сироти,
• бібліотечні працівники всіх відомств, студенти бібліотечних факультетів вищих навчальних закладів,
• члени Бібліотечної ради і читацький актив.
Пільги надаються на підставі відповідних документів.
Хто може записатися до бібліотеки?
Усі громадяни України, незалежно від соціальної, майнової, расової, національної приналежності, статі, освіти та іноземці і особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Який графік обслуговування користувачів бібліотеки?
Обслуговування користувачів здійснюється за таким графіком:
з 9 до 18 год. - щодня
з 10 до 18 год. – п’ятниця
вихідний - субота.
тел. для довідок: (0552)29-60-68, 29-61-94
Скільки документів можна одержати на абонементі одноразово?
Користувачі мають право одержати для опрацювання поза бібліотекою одноразово до п’яти друкованих видань терміном до 15 діб, після реєстрації їх у читацькому формулярі.
Термін користування документами може бути продовжений при відсутності на них попиту з боку інших користувачів на 30 днів.
Термін користування новими надходженнями, документами підвищеного читацького попиту може бути зменшено до 5–15 днів.
Чи можна у бібліотеці користуватись власними гаджетами (ноутбуками, планшетами)?
Так. У читальному залі та відділі мистецтв є зони безкоштовного бездротового підключення.
Для підключення гаджета до WI-FI зверніться до чергового працівника та отримайте пароль доступу.
Підключення до Інтернету через WI-FI — безкоштовно (за умови якщо ви є користувачем бібліотеки).
Чи можна роздрукувати інформацію з власного електронного носія?
Друк інформації з електронного носія користувача здійснюється в Інтернет-центрі. Вартість послуги оплачується згідно з «Переліком платних послуг бібліотеки».
Чи є у бібліотеці ксерокс?
Так. У холі можна зробити чорно-білі копії на аркушах формату А4, А3. Текст та малюнки також можна копіювати на принтері чи сканері.
Як подарувати бібліотеці книги?
Бібліотека з вдячністю приймає від приватних осіб та установ подаровані книги.
Дарувальники можуть звернутись у відділ комплектування фондів бібліотеки. Адреса для пересилки книг поштою:
Херсонська обласна бібліотека для юнацтва, просп. Св. Кирила та Мефодія, 14а, м. Херсон, 73020
Що робити, коли документ із фондів бібліотеки пошкоджено чи втрачено?
У разі незначного пошкодження документа з фонду бібліотеки необхідно здійснити його ремонт власним коштом та повернути у бібліотеку.
При втраті чи сильному пошкодженні документа необхідно замінити його аналогічним документом, чи документом, визнаним бібліотекою рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість.
За втрату або псування документа з фонду бібліотеки неповнолітнім користувачем відповідальність несуть його батьки, навчальний заклад чи установа, під наглядом яких він перебуває.
Як стати учасником клубу за інтересами?
Необхідно оформити читацький квиток та зареєструватись у керівника обраного Вами клубу.
Детальніше про клуби, графік їх засідань запитуйте у працівників відділу, де діють обрані вами клуби.
Від чого залежить вартість платних послуг бібліотеки?
Розмір плати за надання послуги з оформлення обліково-реєстраційних документів визначається на підставі спільного наказу МКУ, МФУ та МЕРТУ № 1004/1113/1556 від 01.12.2015 «Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності» та затверджується наказом директора Бібліотеки.
Де можна підписати обхідний лист?
Після закінчення навчального закладу (школа, ВНЗ) Ви повинні:
• повернути до бібліотеки всі матеріали, що були отримані Вами з бібліотечного фонду;
• підписати обхідний лист, затвердити підписом та печаткою у відділі міського абонемента.
Як здійснити перереєстрацію?
Перереєстрація користувачів здійснюється щороку з 01 січня. Перереєстрація здійснюється при пред’явленні паспорта чи попереднього читацького квитка, строк дії якого закінчився.
Користувач, який не пройшов перереєстрацію, втрачає право на користування бібліотекою.
>ПОСТАВ ПИТАННЯ ТУТ<