Календар подій

 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
8
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 

Гра-вікторина «Пізнайко»: цікава мандрівка світом винаходів

12.06.2025

Пізнавально й весело — саме так пройшов захід "Пізнайко" для учнів молодших класів Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу #11 Херсонської міської ради. У форматі онлайн-зустрічі на платформі ZOOM його провели бібліотекарі відділу обслуговування юнацтва та молоді Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки. Ця гра-вікторина стала справжньою мандрівкою у світ людських винаходів, що змінили хід історії та зробили життя зручнішим і яскравішим.

Маленькі учасники поринули у пізнавальну подорож, під час якої знайомилися з такими винаходами, як повітряна куля, телефон, велосипед і компас. Кожна тема супроводжувалася не лише цікавою інформацією, а й візуальними матеріалами, інтерактивними запитаннями та міні-іграм.

   

З розповіді про історію винайдення повітряної кулі діти дізнались про братів Монгольф’є та їхні дивовижні експерименти. Особливо учнів вразив той факт, що першими пасажирами повітряної кулі стали вівця, півень і качка! Затим відбулося обговорення, кого із сучасних «героїв» діти хотіли б відправити в політ, а гра «Хто полетить?» викликала хвилю сміху й креативу.

У наступному блоці учасники поринули в історію телефону — від сигнальних багать до електричного телеграфу та перших телефонів Белла. Школярі із захопленням дізнавалися, як виглядали старовинні апарати, а вікторина допомогла виявити, наскільки уважно вони слухали розповідь.

Справжній захват у дітей викликала історія появи велосипеда, адже перші його моделі були без педалей, а «пенні-фартінги» мали величезне переднє колесо! Юні слухачі ділилися спогадами про свої перші велопрогулянки.

Завершила мандрівку історія компаса — приладу, що допомагає знайти напрям у просторі. Дітей здивувала легенда про китайського імператора, який першим скористався компасом у пустелі. Під час вікторини учасники вправно розрізняли сторони світу та розповідали, як би вони орієнтувалися у поході.

Юні дослідники отримали заряд позитиву, нові знання та бажання досліджувати світ винаходів далі.