Херсонська обласна бібліотека для юнацтва ім. Б.А.Лавреньова провела День безпечного Інтернету, присвячений проблемі кібербулінгу – формі агресії, що поширюється через соціальні мережі, форуми, чати, мобільні телефони тощо. Для сучасних дітей та підлітків мережа Інтернет — це не просто віртуальна реальність, а повноцінна частина їхнього життя. Проте саме Інтернет все частіше стає для них джерелом небезпеки.
Працівники відділу абонемента запропонували учням 7-8 класів ЗНЗ № 16 відеодайджест «ОБЕРЕЖНО! Кібербулінг #SID2019, з якого вони дізналися про причини виникнення кібербулігу, його різновиди й ознаки, основні правила захисту від нього. У добірці відео, представленій на заході, їхні однолітки поділилися досвідом, як їм довелось пройти через цькування та приниження у соцмережі, та як вони це подолали. Школярі брали активну участь в обговоренні проблеми, спробували самостійно визначити правила безпечного користування соціальними медіа.
Учнів 6-го класу ЗНЗ №16 фахівці Інтернет-центру бібліотеки запросили на годину спілкування «Кібербулінг: новітні небезпеки в Інтернет-просторі». На підтримку Всеукраїнської акції #STOP_SEXтинг обговорили з дітьми тему «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?».
Працівники читального залу завітали до учнів 7-В класу ЗНЗ №55 з інформаційним акцентом «Інтернет: тривожна статистика». Для усвідомлення важливості цієї проблеми учні відповіли на питання тесту «Ризики Інтернету» та проаналізували найбільш поширені типи загроз, з якими можливо зіштовхнутися в Інтернеті.
Школярі разом з бібліотекарями розглянули основні відмінності між традиційним булінгом і кібербулінгом, дізналися про його різновиди та отримали пам'ятку з правилами захисту від такого дистанційного насильства.
Також в межах Всеукраїнської акції #STOP_SEXтинг учням запропонували переглянути відео про злочини сексуального характеру щодо дітей в інтернет-просторі та нагадали про ризики поширення своїх інтимних фотографій.
У відділі мистецтв учні 8-Б класу ЗОШ № 54 долучилися до обговорення теми безпечного користування Інтернетом у ході інформ-досьє «Соціальні мережі й кібербулінг». Ситуація переслідувань так званими «хейтерами» в соціальних мережах, розповсюдження приватної або неправдивої інформації та інші види кібербулінгу виявилася знайомими багатьом підліткам. Школярі дискутували про те, як запобігти переслідуванню, що вважати порушенням прав на приватне життя, як пережити самому чи допомогти комусь, коли вже таке трапилось, до кого звернутися по допомогу.