календар подій

Календар подій

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Франко-квест у бібліотеці

21.03.2016

 

У Всесвітній День поезії та у Рік Івана Франка, коли вся Україна вшановує 160-річчя від дня народження та 100-річчя від дня смерті видатного українця, у Херсонській обласній бібліотеці для юнацтва відбувся «Франко-квест». Він став продовженням long-мобу “Мій Франко», що триватиме в бібліотеці впродовж ювілейного року, в рамках обласного проекту «Навколо портрету Каменяра».

Працівники інформаційно-бібліографічного відділу запросили учнів 8-А класу Херсонської загальноосвітньої школи №55 спробувати свої сили і пройти маршрутом бібліотечного квесту, щоб більше дізнатися про Івана Франка, а принагідно – й про саму бібліотеку.

Учасники гри-пошуку, поділившись на чотири команди за допомогою різнокольорових зірочок, отримали карти-навігатори із завданнями, бібліотечного працівника у ролі квест-інструктора, та, обравши собі капітана, вирушили у «подорож» бібліотекою.

П’ять відділів обслуговування книгозбірні тимчасово перетворилися на «площі» - Реєстраційну, Читальну, Мистецьку, Абонементську, Інформаційну та Абеткову, серед яких необхідно було відшукати по дві «зупинки» із відповідями.

Стартував квест традиційно з найбільшої «Читальної площі». Школярі  заново відкривали для себе Івана Франка: дізнавалися про його захоплення, творчу та наукову спадщину, історію перейменування міста Івано-Франківськ, культурно-мистецький фестиваль «Франко фест», шукали зображення пам’ятників Франкові та ін.

Подорожуючи та граючи, учасники квесту знайомилися  з фондами книгозбірні, вчились роботі з електронним та картковим каталогами, а також швидкому пошуку інформації в Інтернеті.

Усі команди успішно подолали випробування «Франко-квесту» і наприкінці шляху знову зустрілися на «Читальній площі». В бібліотечному квесті на перемогу впливає не швидкість, а правильно виконані завдання та увага. Тому учасникам знову було запропоновано за допомогою міні-вікторини продемонструвати знання, здобуті під час квесту.  За правильні відповіді гравці отримували смайлики. Команда, яка назбирала найбільшу кількість смайликів, перемогла та отримала солодкий приз від Лавренівки.


 

 


X