Конфлікти є частиною нашого повсякденного життя і багато людей практично щодня виявляються втягнутими в той чи інший конфлікт. Не обходять такі проблеми й учнів шкіл.
Психолог розповіла дітям про п’ять стратегій поведінки у конфлікті, їхні переваги і недоліки, ознайомила з картографією конфлікту. Відпрацювали також навички «Активного слухання», «Я – висловлювання» та адекватного оцінювання життєвих ситуацій, правильного вибору шляхів вирішення спільних проблем та запобігання конфлікту.
Виконуючи тренінгові вправи в малих групах «Чого ми хочемо», «Жива скульптура», «Монолог в порожнечу», учні набули досвіду аналізу конфліктів, отримали імпульс постійно самовдосконалюватися, працювати над собою, позбавлятися негативних рис характеру.
По закінченню тренінгу школярі заповнили анкети, в яких визначили вправи, які їм більше сподобались, а також визначились із питаннями, на які хотіли б отримати відповіді на наступній зустрічі з керівником психологічного клубу Херсонського центру дитячої та юнацької творчості Наталією Михайлівною Петренко.