22 квітня стартував Тиждень молодіжної книги «Нові часи нового прагнуть слова» і цього дня бібліотека у буквальному сенсі слова «йшла в люди». Жителі Шуменського мікрорайону міста Херсона стали свідками і учасниками яскравих вуличних акцій, а саме: бібліомайданчика «Кошик порад для молодих батьків», ліб-мобу «Це – моя бібліотека!», опитування «Як пройти в бібліотеку?». Одночасно в книгозбірні проходила акція безкоштовного запису «Друга бери – до бібліотеки іди».
На початку дня бібліотекарі відвідали дитячі майданчики району з кошиками порад для молодих батьків. Молодим мамам (а зрідка й татусям) розповіли про можливості бібліотеки, про періодичні і книжкові видання з її фондів, у яких можна знайти поради щодо виховання дітей, облаштування дитячої кімнати, організації цікавого та корисного дозвілля у сімейному колі. Дітлахи раділи підготовленим для них подаруночкам та з задоволенням позували для фото. Акція безкоштовного запису зацікавила багатьох проінформованих батьків, деякі з них відвідали бібліотеку і стали новими читачами.
Учні ЗНЗ №1, 54, 55 разом з бібліотекарями влаштували ліб-моб «Це – моя бібліотека!», позначивши територію навколо бібліотеки яскравими різнокольоровими повітряними кульками з емблемою бібліотеки. Привернув увагу перехожих і «живий напис», створений читачами та бібліотекарями.
«Як пройти в бібліотеку?» – з таким трохи несподіваним, проте дуже доречним серед яскравого весняного дня, питанням звертались до перехожих юні волонтери і бібліотекарі. Опитування мало на меті перш за все привернути увагу херсонців до юнацької книгозбірні і виявити, чи не забули вони дорогу до бібліотеки. Тим, хто вказував вірний напрямок, волонтери вручали цукерку з емблемою бібліотеки, а ті, хто не міг відповісти на питання, отримували візитку бібліотеки. Акція показала, що читачів та прихильників набагато більше – цукерки розійшлися в лічені хвилини. Отож, солодка і весела акція відбулася!
Ток-шоу «Бестселер – література чи комерція?» зібрало у читальній залі старшокласників Херсонського обласного ліцею. До речі, зала була зонована на два умовних сектори – зарубіжного та українського бестселерів. У ході розмови відвідувачі мали змогу оцінити ту величезну прірву, що існує між поняттям «бестселер» у світі та в Україні.
Як виявилось, українці взагалі мало читають та значно менше витрачають коштів на придбання друкованих видань, ніж наші європейські сусіди. А що стосується книговидавництва, то на дві українські книжки припадає вісім зарубіжних. Як показує дійсність, розкруткою українських авторів найчастіше займаються самі автори. Прикладом вдалого рекламного ходу можна назвати ідею Лади Лузіної, яка свій перший контракт з видавництвом «Фоліо» підписала власною кров’ю під прицілом камер журналістів.
Ліцеїсти дізнались, що золотий фонд світової літератури практично не має стосунку до бестселерів. Але книги так званих «легких жанрів», а саме детективи, трилери, історії про кохання завжди будуть лідерами продажів. І одним із вагомих факторів перетворення звичайної книги на світовий бестселер безумовно є голлівудська екранізація. Тут можна згадати «Код да Вінчі», «Янголи та демони» Дена Брауна і «Голодні ігри» Сьюзен Коллінз.
Завершилася презентація жартівливими рекламними роликами на романи Джоан Роулінг про Гаррі Поттера - бестселер всіх поколінь, часів та народів!
Впродовж дня у бібліотеці проходила акція безкоштовного запису «Друга бери – до бібліотеки іди». Завдяки заздалегідь розміщеним у навчальних закладах мікрорайону оголошенням учні виявили неабияку активність. Протягом дня записались до бібліотеки 20 нових користувачів.