В рамках Тижня першокурсника «Зустрінемось в юнацькій», Читальний зал запропонував першокурсникам ХДУ та морської академії бібліотечний шопінг «Вічна магія книги».
Слушними для студентів були поради у виборі потрібної книги від Андрія Жнивіна, регіонального представника видавництва дитячих журналів: «Жирафа Рафа», «Зін». |
Молоді були запропоновані практичні завдання: обрати і прорекламувати книгу так, щоб її захотіли «купити» якомога більше людей, використовуючи «маркетингові прийоми». |
Протягом всього заходу звучали музичні композиції у виконанні ансамблю народних інструментів «Прем’єра». Це теж був один із маркетингових ходів. |
Більша кількість присутніх стали читачами нашої бібліотеки!