ДЕРЖАВНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ДЛЯ ЮНАЦТВА
МОЛОДІЖНА БІБЛІОТЕКА: ПОПУЛЯРНІСТЬ, РЕПУТАЦІЯ, БРЕНД
Всеукраїнське соціологічне дослідження
Програма
Актуальність дослідження:
Пріоритетним завданням сучасної бібліотеки є підвищення якості надання бібліотечних послуг користувачам. Бібліотекарям необхідно покращувати імідж бібліотеки, піклуватися про її популярність і репутацію (бренд).
Імідж (від лат. imago) – це цілеспрямовано сформований образ особи, явища, предмета чи організації, що покликаний посилити емоційно-психологічний вплив на оточення з метою популяризації, реклами, пропаганди тощо. Він є сполучною ланкою між соціумом та культурно-інформаційним інститутом.
Дослідження буде спрямоване на вивчення популярності юнацьких та молодіжних бібліотек.
Метою дослідження є визначення популярності юнацьких бібліотек у молодих користувачів та розробка шляхів її підвищення.
Завдання:
Об’єкт дослідження: імідж юнацьких бібліотек.
Предмет дослідження: популярність юнацьких бібліотек у молодих користувачів.
Етапи дослідження:
1. Розробка Програми Всеукраїнського соціологічного дослідження:
2. Проведення дослідження:
3. Обробка даних у науково-методичному відділі Державної бібліотеки України для юнацтва, аналіз та узагальнення результатів, написання звіту, публікації (вересень-жовтень).
Бази дослідження:
Методика дослідження:
У дослідженні використовуватимуться: