Календар подій

 
 
 
 
2
3
5
7
9
10
12
16
17
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

МОЛОДІЖНА БІБЛІОТЕКА: ПОПУЛЯРНІСТЬ, РЕПУТАЦІЯ, БРЕНД

ДЕРЖАВНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ДЛЯ ЮНАЦТВА

МОЛОДІЖНА БІБЛІОТЕКА: ПОПУЛЯРНІСТЬ, РЕПУТАЦІЯ, БРЕНД

Всеукраїнське соціологічне дослідження

Програма

 

Актуальність  дослідження:

Пріоритетним завданням сучасної бібліотеки є підвищення якості надання бібліотечних послуг користувачам. Бібліотекарям необхідно  покращувати імідж бібліотеки,  піклуватися про її популярність і репутацію (бренд).

Імідж (від лат. imago) – це цілеспрямовано сформований образ особи, явища, предмета чи організації, що покликаний посилити емоційно-психологічний вплив на оточення з метою популяризації, реклами, пропаганди тощо. Він є сполучною ланкою між соціумом та культурно-інформаційним інститутом.

Дослідження буде спрямоване  на вивчення популярності юнацьких та молодіжних бібліотек.

Метою дослідження є визначення популярності юнацьких бібліотек у молодих користувачів та розробка шляхів її підвищення.

Завдання:

•    визначити рівень популярності юнацьких бібліотек;
•    отримати інформацію про ставлення молодих користувачів до юнацьких бібліотек;
•    дізнатись про основні шляхи розповсюдження інформації щодо роботи та заходів юнацьких бібліотек;
•    оцінити рівень корисності нинішніх методів розповсюдження інформації;
•    розробити способи поліпшення іміджу юнацьких бібліотек.

Об’єкт дослідження: імідж юнацьких бібліотек.

Предмет дослідження: популярність юнацьких бібліотек у молодих користувачів.

Етапи дослідження:

1.    Розробка Програми Всеукраїнського соціологічного дослідження:

•    відпрацювання методики збору даних (березень);
•    розробка методичного інструментарію (березень).

2.    Проведення дослідження:

•    збір даних методом анкетного опитування (квітень-липень);
•    узагальнення даних в обласних бібліотеках України для юнацтва, молоді (серпень);
•    збір узагальнених даних (вересень).

3.    Обробка  даних  у науково-методичному відділі Державної бібліотеки України  для юнацтва, аналіз та узагальнення результатів, написання звіту, публікації (вересень-жовтень).

Бази дослідження:

•    обласні бібліотеки для юнацтва, молоді;
•    ДБУ для юнацтва;
•    МСМБ «Молода гвардія»;
•    Закарпатська ОБДЮ;
•    Сумська та Чернівецька ОУНБ.

Методика дослідження:

У дослідженні використовуватимуться:

•    анкетне опитування;
•    аналіз даних.

 Завантажити анкету

 Завантаження результатів

 


 


 

X